دیدار دکتر "مهدی مصری" باخانواده "محسن خان محمدلو"

۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۵ کد : ۱۴۵۴ اخبار آزمایشگاهی
تعداد بازدید:۵۶۰
دیدار دکتر "مهدی مصری" باخانواده "محسن خان محمدلو"

به گزارش روابط عمومی دانشکده:

️ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه  با خانواده "محسن خان محمد لو"  جوان ساوه ای که با اهدا اعضایش توسط خانواده، به چند بیمار حیات دوباره بخشید دیدار و تقدیر کرد.

️ در این دیدار علاوه بر ریاست دانشکده،
دکتر "کوروش دالوندی" سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه، "رهبر بختیاری" مدیر روابط عمومی دانشکده، "حاج آقا هادی ودود" نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده و سرپرست و کارشناسان اداره امور بیماریها و روابط عمومی حضور داشتند.

️"مهدی مصری" در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده خان محمد لو گفت: اهدا اعضا جوان ۳۱ ساله مصداق وقف را دارد که کاری بزرگ و ستودنی به شمار می آید.  فرهنگ خدا پسندانه اهدا عضو این جوان به چهار بیمار حیات دوباره بخشید.  نجات جان یک انسان نجات جان همه انسانهاست تعبیر همان اهدا عضو به دیگران به حساب می آید که کاری بزرگ و قابل ستایش است.

️سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: اهدای اعضای بدن جوان ۳۱ ساله که دچار مرگ مغزی شده بود، به چند بیمار زندگی دوباره بخشید. این اقدام بزرگ قابل تحسین و پسندیده است، در این راستا دانشکده علوم پزشکی ساوه نهایت توان خود را در خدمت رسانی در زمینه بهداشتی و پزشکی به این خانواده را انجام خواهد داد. 

️نماینده نهاد رهبری در دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن تسلیت گفت: اهداء عضو کاری بزرگ و جوانمردانه قلمداد می شود که جای بسی تشکر از خانواده خان محمد لو است.


نظر شما :