نشست هم اندیشی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه

۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۹ کد : ۱۴۶۴ اخبار آزمایشگاهی
تعداد بازدید:۲۰۳
نشست هم اندیشی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه

نشست هم اندیشی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه: 

این نشست با حضور کوروش دالوندی سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه و  مدیران واحدهای ستادی درمان برگزار گردید. "کوروش دالوندی" ضمن تقدیر از تلاشهای بی شائبه کارشناسان این معاونت، ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف درمان در بخش های خصوصی و دولتی را از وظایف مهم این معاونت عنوان کرد.

وی گفت: نظارت های مداوم با حفظ شئونات اخلاقی و همچنین مشی رازداری می تواند به ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده به مردم کمک کند و این امر موجب رضایت مردم خواهد شد.

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به اهمیت بالای حوزه معاونت درمان افزود: مشکلات واحدهای حوزه معاونت درمان از نظر تشکیلات اداری،کمبود امکانات، نیروی انسانی و سختی کار کارشناسان باید با هماهنگی بیشتر با مسئولین مربوطه رفع گردد.

دالوندی گفت: کارشناسان این حوزه در راه خدمت به مردم و رعایت حقوق بیماران از سوی برخی افراد مورد بی مهری قرار می گیرند که باید از سوی دست اندرکاران و ناظرین درون بخشی و  برون بخشی مورد حمایت جدی قرار گیرند.

در ادامه این نشست هر کدام از مدیران معاونت درمان دیدگاهها و نظرات خود را در مورد مسائل مختلف عنوان کردند و مقرر شد مصوبات مورد پیگیری قرار گیرد.


نظر شما :