هشدار

۱۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۱ کد : ۲۷۲۵ اسلایدر درمان و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۴۸
سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی امور درمان با اشاره به مداخلات افراد در امور درمان گفت : مردم باید هوشیار باشندکه برای دریافت خدمات درمانی خود به هیچ وجهی به افراد فاقد صلاحیت مراجعه ننمایند.
هشدار

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه:

سرپرست مدیریت نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه عنوان کرد:

شهروندان ساوجی برای دریافت خدمات درمانی خود از مراجعه به افراد فاقد صلاحیت جدا خودداری نمایند.

سرپرست مدیریت نظارت و اعتبار بخشی امور درمان با اشاره به مداخلات افراد در امور درمان گفت : مردم باید هوشیار باشند که برای دریافت خدمات درمانی به هیچ وجهی به افراد فاقد صلاحیت مراجعه ننمایند.

عطارد افزود: مداخله گران در امور درمان غالبا در منازل خود بدون داشتن تابلو، نام ونشانی و فاقد مجوز های طبابت از وزارت بهداشت و درمان به انجام خدماتی از قبیل دندانسازی ، پرکردن و کشیدن دندان، خدمات طب سنتی مثل حجامت و غیره، ماساژ درمانی ، خدمات زیبایی مثل تزریق ژل ، لایه برداری و غیره، خدمات شکسته بندی ، خدمات لاغری، انواع جراحی ها ... اقدام می کنند که عوارض جبران ناپذیری را برای مراجعه کننده گان به جا می گذارند.

وی اظهار داشت: ضمن اینکه با اینگونه موارد برخورد جدی صورت می گیرد اما شهروندان نیز نباید با مراجعه خود به ادامه فعالیت آنان دامن بزنند.

سرپرست مدیریت نظارت بر درمان گفت : هرچند شکایت افراد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت اما نکته اینجاست که اصلاح یک روش درمانی غلط علاوه بر اینکه می تواند کاری بسیار سخت و هرینه بر و با تحمل درد و رنج زیاد باشد، گاهی هم ممکن است عوارض ایجاد شده جبران ناپذیر باشد به سلامتی فرد خدشه فراوانی وارد شود که آنوقت هر شکایتی هم سودمند نخواهد بود.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :