روز جهانی تغذیه

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۵ کد : ۲۹۸۴ اخبار آزمایشگاهی
تعداد بازدید:۲۰۰
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ به همت اداره امور بیماریها و با حضور جانشین معاون درمان دانشکده از مشاوران و کارشناسان تغذیه با اهدا گل و تقدیرنامه قدردانی شد.

دکتر نوراللهی در این مراسم گفت: حضور مشاوران تغذیه در کنار تیم درمان جهت اجرای کامل و با کیفیت برنامه‌های تغذیه در مراکز درمانی نقش بسزایی در کاهش مدت زمان بستری در بیمارستان و تسریع در روند درمان بیماران داشته است.

 جانشین معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه با تاکید بر پیشگیری و فرهنگ‌سازی در حوزه تغذیه تصریح کرد: پیشگیری و فرهنگ‌سازی دو رکن مهم جهت کاهش هزینه های درمان و تندرستی در آحاد مردم می‌شود که افزون بر آن، با آگاهی‌بخشی، سلامت جسمی و فعالیت بدنی نیز شاهد جامعه‌ای سالم و با نشاط خواهیم بود.

 وی با اشاره به آشنایی با شیوه‌های صحیح زندگی و سبک زندگی سالم، تغدیه را در افزایش طول عمر و بازده امید به زندگی نیز موثر دانست.

 دکتر نوراللهی آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص تغذیه را رسالتی مهم دانست و تاکید کرد: رسالت آموزش و اطلاع رسانی درخصوص تغذیه صحیح وظیفه مشاوران تغذیه است با آموزش و اطلاع رسانی، مفاهیم در ذهن بشر ماندگار می‌شود و نسل‌های بعدی این آموزه‌ها را به نسلهای بعد از خودشان نیز انتقال خواهند داد.

 

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه قدردانی


نظر شما :