ارمغان نور به زندگی زوج های نابارور ساوجی

تولد اولین فرزندان مرکز درمان ناباروری ساوه در آغازین روزهای بهار ۱۴۰۳
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۴ کد : ۵۰۱۵ اسلایدر درمان و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۱۰
تولد اولین فرزندان مرکز درمان ناباروری ساوه در آغازین روزهای بهار ۱۴۰۳ https://irna.ir/xjQnXP https://eitaa.com/darmansaveh
ارمغان نور به زندگی زوج های نابارور ساوجی

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه:

سرکار خانم دکتر زهرا علیزاده معاونت محترم درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه از تولد نخستین فرزندان مرکز درمان ناباروری شهرستان در فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد. وی در خصوص جزییات این تولدها گفت: بارداری اول با استفاده از روش کمک باروری IUI ، به وقوع پیوسته و زایمان ایشان به دلایل علمی به روش سزارین انجام شد. بارداری دوم با استفاده از روش های اصلاح سبک زندگی بر مبنای طب ایرانی به ثمر رسیده و زایمان ایشان نیز با حضور مامای همراه، در بلوک زایمان این مجتمع بیمارستانی و با تجربه یک زایمان طبیعی ایمن و خوشایند برای مادر به وقوع پیوست.

دکتر زهرا علیزاده معاونت محترم درمان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران فعال در مجموعه درمان ناباروری که با روحیه جهادی و متعهدانه خود به منظور ارائه خدمات تخصصی به مردم تلاش می نمایند، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که برای اولین بار در سطح شهرستان با افتتاح و آغاز به کار این مرکز درمانی یکی از مطالبات به حق مردم در حوزه تخصصی درمان ناباروری به نتیجه رسید است. فعالیت این مرکز با استفاده از کامل ترین تجهیزات و تخصص های لازم و با تعرفه دولتی، امکان دسترسی آسان و عادلانه به خدمات درمان ناباروری را برای شهروندان فراهم نموده است.


نظر شما :