اهدای عضو مرد ۶۰ ساله نجات‌بخش زندگی بیماران شد.

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۱ کد : ۵۰۷۵ اسلایدر درمان و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۰
اهدای عضو مرد ۶۰ ساله نجات‌بخش زندگی بیماران شد.

اهدای عضو مرد ۶۰ ساله نجات‌بخش زندگی بیماران شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه:

جان بخش علیرضا احمدی ۶۰ ساله اهل ساوه به دلیل مرگ مغزی به دنبال افزایش فشار خون و قبول اهدا عضو از سوی خانواده فهیم و فرهیخته آن مرحوم به چند  بیمار نیازمند پیوند عضو، حیاتی دوباره بخشید.

 سرکار خانم سپیده قره چلویی، سرپرست محترم اداره امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان داشتند: اهدای اعضای مرد  ۶۰ ساله در اردیبهشت ماه 1403 پس از تایید مرگ مغزی  به چند بیمار نیازمند عضو، حیاتی دوباره بخشید. وی ادامه داد: دو کلیه و کبد و نسوج  جانبخش علیرضا احمدی برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا شده است.

 سرکار خانم دکتر علیزاده معاون محترم درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن اشاره به آیه شریفه و من احیا ها فکانما احیا الناس جمیعا قران بیان داشتند که این عمل خداپسندانه با هدف عالی رضایت خداوندی و با ایثار و از خود گذشتگی به زندگانی و جاودانگی انسان های دیگر ،جان دوباره بخشید و دانشکده علوم پزشکی ساوه همواره قدردان و سپاسگزار خانواده فهیم و فرهیخته مرحوم علیرضا احمدی در رضایت به اهدا عضو خواهد بود  و امید است این عمل خدا پسندانه، مرضی درگاه حق و  بهشت برین مامن و منزلگاه ابدی آن بزرگوار هجرت کرده باشد.


نظر شما :